Pro Dialogue: een betrokken partner

Veel onderwijsinstellingen worstelen met horizontale verantwoording en dialoog, zowel beleidsmatig als in de uitvoering. Het staat soms allemaal zo ver af van de dagelijkse onderwijspraktijk. Pro Dialogue kan hierin een stimulerende en waardevolle rol vervullen.

Pro Dialogue is een betrokken partner, met veel ervaring in de onderwijswereld. Een partner die buiten de drukte van de dagelijkse onderwijspraktijk staat. En die juist daarom nèt dat noodzakelijke zetje kan geven om een proces voor verantwoording en dialoog op te zetten. Een duurzaam proces, dat niet blijft steken in goede bedoelingen.

Reflectie op de eigen organisatie is hierbij van belang. Met wie voeren we een dialoog en wat moet dat opleveren? Hoe stemmen wederzijdse verwachtingen af? En aan welke informatie hebben de belanghebbenden behoefte? Hoe verantwoorden de resultaten van de organisatie en de bestedingen van maatschappelijke middelen?  Allemaal vragen waarbij Pro Dialogue als betrokken partner graag een bijdrage aan levert.